به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در حالی که این روزها رسانه‌های مختلف از پیشنهادهای گوناگون کارلوس کی‌روش خبر می دهند، سایت «futbolete » کلمبیا ادعا کرد، خورخه لوئیس پینتو سرمربی کلمبیایی سابق تیم ملی فوتبال هندوراس گزینه احتمالی جانشینی کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران است.

این سایت می نویسد لوئیس پینتو که پس از ناکامی در رساندن تیم ملی فوتبال هندوراس به مرحله پایانی جام جهانی 2018 از سمت سرمربیگری این تیم کنار رفت، اکنون در کاستاریکا است تا سمیناری برگزار کند، اما در عین حال علاقه مند است دوباره به دنیای مربیگری برگردد.
پینتو در فرودگاه خوان سانتاماریا در گفتگو با رسانه های محلی تأیید کرد که دو گزینه برای مربیگری پیش رو دارد.

او می گوید یکی از آنها تیم ملی پاناما است و دیگری از مشرق زمین است. به طور غیر رسمی مشخص شده است که آن تیم شرقی، تیم ملی ایران است.
این رسانه کلمبیایی می افزاید ادامه همکاری کی روش با ایران مشخص نیست و  او پس از هدایت این تیم در جام جهانی 2018 روسیه ، نامزد مربیگری در تیم های دیگر شده است. اگر او ایران را ترک کند، آنها به خورخه لوئیس پینتو فکر خواهند کرد.

پانامانی ها نیز همین این کار را انجام می دهند. پس از جدایی هرنان داریو گومز از این تیم، شروع همکاری با یک مربی کلمبیایی دیگر، گزینه ای است که توجه آنها را به خود جلب می کند. 
لوئیس پینتو سابقه چندین بار حضور در مسابقات کونکاکاف را دارد  و این باعث می شود او یک گزینه خوب برای پانامایی ها باشد.

بجز این ها، همچنین گزینه بازگشت به کاستاریکا پیش روی پینتو وجود دارد. او با آنها در جام جهانی 2014 برزیل به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است.هرچند که در حال حاضر هیچ ارتباط رسمی با این مربی 65 ساله برقرار نشده است.

منبع : yjc.ir